Ahol nincs előzés a marketing terv lépcsőinél vagy ahol van? Ha nincs előzés, akkor elméletben elég lenne az, hogy az ember talál egy hiper szorgalmas munkatársat, aki majd tolja őt előre; azonban ha a munkatárs azt látja, hogy a szponzora nem csinál semmit, akkor ő is abbahagyja egy idő után a munkát, gondolom én. Ha lehet előzni, akkor viszont a csapat minden tagja motivált abban, hogy dolgozzon, gondolom én. Tehát akkor melyik?
Erik
Attól függ, hogy mit szeretnél egy hálózatból.
Passzív jövedelmet, amire nem sok ráhatásod van,de nincs is sok munkád vele, vagy aktívan akarsz közre működni és sokat keresni.
Ha passzív jövedelmet akarsz,akkor egy aktív szponzort kell keresned, vagy szponzor vonalat és néhány aktív munkatársad abba a rendszerbe be kell kapcsolnod. Mert akkor az aktív szponzorokat fogják nézni, nem pedig Téged, őket követik. Kockázata , amint mondtam, hogy Te nem vagy hatással.
A "leválós" vagy lépcsőzetes marketing tervekben sem mindenhol előznek meg, nagy részüknél mindig a Te üzleted marad,amit behoztál. Ott is érdemes aktív szponzort/felső vonalat és rendszert keresned,de ott az aktív részvételed és szélesítési munkád fontos lehet. Magadnak is érdemes vezetővé válni. Viszont előnye, hogy a jövedelmedre is hatással tudsz lenni.
Sikeredért,
Mátrai Szilárd